Wak Doyok Luahkan Isi Hati Tentang Kontroversi Yang Melanda Dirinya

Kebelakangan ini, Wak Doyok menjadi tumpuan media dan peminat selepas beliau dilabel lelaki gila seks apabila didakwa memberikan komen lucah di Instagram Kilafairy. Belum lagi reda dengan isu tersebut, Wak Doyok baru-baru ini telah dituduh sebagai gay dan seakan menyiram minyak pada api, seorang lelaki telah tampil membuat kenyataan bahawa beliau pernah menjalinkan hubungan songsang bersama ikon fesyen tersebut.
Pernah dimasukkan ke hospital kerana menerima tekanan yang kuat daripada masyarakat, Wak Doyok  hari ini telah meluahkan isi hati beliau terhadap kontroversi yang melanda dirinya dan sedikit sebanyak bercerita mengenai kepayahan beliau untuk berjaya.
Kita harus akui, sebagai manusia biasa kita tidak akan lari daripada kesilapan. Bukan hak kita juga untuk menghakimi seseorang itu hanya berdasarkan khabar angin. You never really know someone until you walk a mile in their shoes. Jadi kepada anda yang suka mengkritik seseorang itu hanya di alam maya sedarlah seorang manusia punya hati dan perasaan. Bagaimana jika ia terjadi kepada anda

0 Response to "Wak Doyok Luahkan Isi Hati Tentang Kontroversi Yang Melanda Dirinya"

Post a Comment