Susu Badan Aku Untuk Kekasih Aku Bukan Untuk Anak Aku !!

Di United Kingdom, Josie Cunningham dikenali sebagai wanita penuh sensasi. Dahulu, Cunningham pernah berkata semasa beliau hamil semasa persembahan di acara televisyen.

Kemudian
, wanita berambut panjang berkerja sebagai model ini juga pernah melakukan satu pembohongan terhadap awam soal pembedahan payudara di National Health Service (NHS). Kini Cunningham kembali menjalin hubungan skandal dengan kenyataannya yang berniat untuk menjual air susu ibu (ASI) miliknya untuk menghasilkan lebih banyak wang.

Cunningham yang bulan lalu melahirkan anak ketiganya, Grace, berkata kenyataan kontroversi di akaun media sosial Twitter miliknya.


"Aku harap orang-orang berhenti bertanya Adakah aku menyusukan bayi anakku seperti Kimberly Walsh (selebriti di United Kingdom). Tidak! Menurutku, menyusukan bayi adalah perkara keji dan menyekat sumbang mahram," tulis Cunningham.

Seperti dipetik The Sun, Cunningham menyatakan, "Payudaraku untuk pasanganku, bukan untuk anakku."

ketika ini, Cunningham merancang untuk menjual susu-nya kepada ibu yang baru melahirkan dan lelaki yang mempunyai fetis terhadap penyusuan.
Wanita yang baru melahirkan dan kurang pengeluaran susu boleh membelinya dari Cunningham dengan harga 2 pound (setara Rp 39.000) per auns. Sementara itu, untuk lelaki yang berminat, harga susu-nya dibanderol 10 pound atau setara RM 54.42.

"Aku boleh menghasilkan kira-kira 30 auns susu per hari. Jadi, itu boleh menghasilkan kira-kira 300 pound hingga 2,100 pound dalam seminggu," katanya.

Secara pengiraan kasar, jika Cunningham menjual susu, maka dalam seminggu dia boleh mendapatkan RM 11220. Namun, entah untuk apa wang itu, memandangkan bayinya justeru tak diberi pemakanan mencukupi yang terkandung dalam susu miliknya.

0 Response to "Susu Badan Aku Untuk Kekasih Aku Bukan Untuk Anak Aku !!"

Post a Comment