INFO PENTING!!! Saiz Zak@r Kecil Dan Pendek, Wajib Tahu Lima Perkara Ini

Jika bercakap soal seks, saiz zakar lelaki merupakan topik hangat dan selalu menjadi buah mulut yang menyeronokkan untuk dibincangkan.

Namun, anda jangan salah sangka dengan jangkaan bahawa semua lelaki dilahirkan dengan saiz zakar normal atau saiz "tambahan". Kerana, tidak semua lelaki di dunia ini mempunyai "aset" yang sama besar

bagaimana jika ternyata ukuran "Mr P" si beliau kurang "memadai"? Jangan terburu-buru mengambil keputusan. Ingat, ukuran bukan segalanya. Berikut lima peraturan berkaitan jika anu beliau bersaiz kecil



1. Jangan pernah sebutkan tentang saiz saiz
Percayalah, lelaki lebih tahu berbanding anda soal ukuran Mr P-nya yang di bawah rata-rata. Jadi, jangan pernah membawa isu saiz alat sulit dalam perbualan anda berdua. Kerana, jika anda memberitahunya bahawa saiz batang kecil, hal yang demikian boleh menyakiti hati dan harga dirinya.

2. Hati-hati dengan "sex toys"

Untuk lelaki lain yang mempunyai ukuran Mr P normal atau bahkan besar, bermain dengan sex toys bukan persoalan. Mereka menganggapnya sebagai variasi yang mencabar. Namun, tidak demikian bagi lelaki dengan "aset" kecil. Kehadiran sex toys di atas katil boleh meretakkan kepercayaan diri dan kejantanannya. Jadi, berhati-hatilah.


3. Pelajari teknik baru
Tak ada yang berfikir bahawa melakukan hubungan seksual dengan lelaki yang mempunyai Mr P bersaiz kecil akan mengurangkan peluang orgasme. Ini mitos yang salah. Kerana, menurut kajian, 75 peratus wanita berjaya orgasme kerana mempunyai daya berfantasi yang nikmat. Pautan ini, orgasme tak fokus soal saiz zakar, tetapi juga bagaimana anda dan pasangan mampu menghidupkan imaginasi seks menjadi realiti melalui cara teknik yang terkini.
 
 4. Berlama-lama semasa "foreplay"
Lelaki yang mempunyai Mr P dengan saiz kecil senang memanjakan wanita dengan sesi foreplay yang lebih lama. Tentunya ini merupakan "kelebihan" bagi wanita. Kerana, rangsangan yang betul sasaran boleh membuat waktu bersetubuh lebih atraktif dan penuh ghairah.

5. Jangan fokus pada saiz
Buang jauh-jauh fikiran anda tentang saiz zakar. Terlalu fokus dengan "saiz" yang kecil malah bakal membuat permainan berakhir lebih awal.
 

0 Response to "INFO PENTING!!! Saiz Zak@r Kecil Dan Pendek, Wajib Tahu Lima Perkara Ini"

Post a Comment