Barang Awal Ashaari Dicuri Sewaktu Kemalangan

Tidak mengalami sebarang kecederaan yang serius, Awal bagaimanapun merasa sedikit terkilan apabila terdapat individu yang mengambil kesempatan mencuri barangan peribadi miliknya sewaktu kemalangan tersebut berlaku.  Kasut yang dipakai olehnya sewaktu itu turut hilang.
Saya tahu selalunya apabila berlakunya kemalangan, ada saja orang yang tidak bertanggungjawab cuba mengambil kesempatan terhadap kejadian yang berlaku terutamanya mencuri barang- barang mangsa.
Bagi saya itu tidak patut kerana mereka perlu menghulurkan bantuan. Saya juga mengalami nasib yang sama apabila beberapa barangan keperluan penggambaran milik saya diambil. Peliknya kasut yang saya pakai pun boleh hilang. Mujurlah dompet saya tidak dicuri.
Masih lagi trauma dengan kemalangan yang berlaku. Awal mengingatkan semua agar berhati-hati sewaktu memandu.
Ada orang yang jujur untuk membantu kita sewaktu kemalangan dan ada juga sekadar mengambil kesempatan, apatah lagi mereka tahu Awal Ashaari seorang artis, pasti ada barang yang berharga.

0 Response to "Barang Awal Ashaari Dicuri Sewaktu Kemalangan"

Post a Comment