BERKAT USAHA SENDIRI!! WISMA MEWAH DATO Aliff Syukri Yang Bernilai 25 JUTA Ini Bakal Buat Korang Tercengang !!

INILAH WISMA 25 JUTA MILIK DATO' ALIFF SYUKRI


Perghhh kaya gila!! . Itu je yg kami boleh cakap!Agak terkesima apabil@ Dato' Aliff Syukri menerusi laman Instagramnya memaklumkan bhw wajahnya bakal terpampang besar di bangunan bernilai -->RM 25 Juta!


Lebih mengujakan lagi, wisma yg dikatakan agak mewah yg memakan belanja sebanyak RM 2 juta utk kos renovasi itu adalah hasil penat lelahnya selama ini menempuhi dugaan sebagai #pengasas produk kecantikan. Salute lah Dato!











--> "Saya sedang melih@t progress di bangunan baru saya..Bermul@ berniaga dipasar tani 2 tahun berturut-turut & menjaja dari office ke office & berkat sabar dan usaha dahulu…... tak ada kata2 yg boleh saya ungkapkan dgn kata-kata…hari ni adalah hari yg paling-paling bersejarah dalam hidup…saya,wife saya,team d’herbs stokis pengguna mak abah nenek kontraktor semua…..."








--> "Insyallah wisma yg berwarna hijau bertemakan logo @dherbsworldwide yg mempunyai rumah pengaw@l persendiriaan lift 4unit and tanah persendirian seluas seekar setenggah and size banggunan seluas 32000sq juga akan di pagar & dilengkapi dgn power liff yg besar,sky caffe, beauty spa,dan private parking ini dlm 1 bumbungn..hhahaha ini baru lah namaya wisma bukan lot kedai biasa yg saya diami sekrang ya......"








> "say@ nak buktikan syarikat melayu bumiputra juga mampu duduk sama tinggi berdiri sama renda dengan syarikat antara bangsa yg say@ contohi selama ini iaitu avon..syukur penat jereh saya berbaloi..saya rasa sperti berangan…..wisma ini berada di lokasi stategik ditengah bandar kota damansara daerah petaling jaya wisma bernilai rm25juta dan kos renovationya mncecah rm2juta!!saya seakan bermimpi dgn pencapaian saya pd umur 27tahun tanpa bantuan/sponser/pinjaman dr mana mana pihak......"






0 Response to "BERKAT USAHA SENDIRI!! WISMA MEWAH DATO Aliff Syukri Yang Bernilai 25 JUTA Ini Bakal Buat Korang Tercengang !!"

Post a Comment